Ako svakodnevno pojedete hot dog, slaninu ili hamburger povećavate svoj rizik od prerane smrti radi neke srčane bolesti ili raka čak 21 posto, pokazala je najnovija studija provedena na Harvardu. Kako tvrde istraživači, postoje medicinski dokazi da konzumiranje velikih količina crvenog mesa povećava rizik od dijabetesa, srčanih bolesti, srčanog udara te raka.
Studija je provedena na 37.698 muškaraca i 83,644 žena. Od toga ih je od srčanih bolesti preminulo 5.910, a od raka 9.464. Na relevantnost studije utječe činjenica da se temeljila na tome da su svi ispitanici svake četiri godine sami morali ispuniti obrazac s prehrambenim navikama - dakle, mogli su bez problema lagati o tome što su zapravo jeli.
Crveno meso, navode stručnjaci, ipak može biti dio zdrave prehrane, ako ga jedete povremeno. Sve je u dobrom omjeru.
Otvoreno.ba / Index.hr